III EDICIÓ TALLERS JULIOL SENSORIAL

21/06/2023 Cultura

III EDICIÓ TALLERS JULIOL SENSORIAL

L'Ajuntament de Duesaigües a través de la regidoria de Cultura presenta la 3a edició del Juliol Sensorial i del Festival Músiques del Món amb l'objectiu de dinamitzar els caps de setmana de juliol.  Aquesta acció compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.

Per un costat,. la programació del Juliol Sensorial és una aposta per fer valer les emocions i els sentits a través de tallers d'autoconeixement personal tant per adults com per a infants.

Les sessions d'adults estan impartits per Maku Martín Galdeano, terapeuta especialitzada en creixement personal. La Maku és el tercer any que presenta el seu projecte de salut emocional a Duesaigües amb molt bona acollida.

Enguany els seus tallers que es duran a terme són:

TALLER AQUÍ I ARA: dissabte 1 de juliol de 19 h a 21 h.
La millor manera de viure de forma plena és posant atenció al moment present.
Farem un recorregut pel nostre passat, present i futur, deixant enrere el que ja no necessitem, ens centrarem en el nostre present i projectarem el que volem pel nostre futur més immediat.

TALLER CREATIVITAT I EMOCIÓ: divendres 7 de juliol de 19 h a 21 h.
Despertarem la nostra creativitat mitjançant la pintura. D´aquesta manera i de forma lúdica i amable connectarem amb les nostres emocions donant via lliure al que estem sentint en el moment de la nostra creació artística.

TALLER EMOCIONS I ELS SENTITS. Divendres 14 de juliol de 19 h a 21 h.
A través del nostres sentits arribarem a connectar amb les nostres emocions. El tacte, la olor, la oïda i el gust son el sentits primaris que tothom d´una manera o altre a desenvolupats de forma natural. Quan més connectat estàs amb els teus sentits més possibilitats tens de coneixe´t i saber que és el que necessites en cada moment.

TALLER DE LA MÚSICA DEL RECORD I LA EMOCIÓ. Divendres 21 de juliol de 19 h a 21 h.
En aquest taller tirarem la mirada enredera per recordar les cançons de la nostra infantesa, adolescència i joventut. Connectarem amb la tendresa, l´alegria i amb l'enyorança de moments dolços plens de bons sentiments.

La companyia LUDIKFEST, experts en organització d'esdeveniments per a la canalla, serà l'encarregada de dur a terme els tallers d'educació emocional infantil.

TALLER DE MANUALITATS DE LES EMOCIONS. Dissabte 1 de juliol a partir de les 19:00 h a la sala petita de l'ATENEU.

TALLER DE RACONS DE LES EMOCIONS.  Dissabte 22 de juliol a partir de les 19:00 h a la sala petita de l'ATENEU.